پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226958
واکنش آمريکا به سفر ظريف به لبنان
تاریخ انتشار : 1395/08/18 09:21:58
نمایش : 1066
سخنگوي وزارت خارجه آمريکا در نشست خبري به سفر وزير خارجه ايران به بيروت و ديدارش با رئيس‌جمهور لبنان واکنش نشان داد؛ سفري که پس از انتخاب «ميشل عون»، اولين سفر يک مقام ارشد خارجي به لبنان محسوب مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سخنگوي وزارت خارجه آمريکا در نشست خبري خود در جمع خبرنگاران به سفر وزير خارجه ايران به بيروت و ديدارش با رئيس‌جمهور لبنان واکنش نشان داد.

«مارک تونر» معاون سخنگوي وزارت خارجه آمريکا در نشست خبري خود با سوالي درباره سفر وزير خارجه ايران به بيروت و ديدارش با رئيس‌جمهور جديد لبنان روبرو شد.

اين مقام سخنگوي دستگاه سياست خارجي آمريکا که با اين سوال مواجه شد که «چه نظري درباره اين سفر دارد»، در ابتدا گفت که من نظر خاصي در اين باره ندارم.

خبرنگار آمريکايي بار ديگر سوال کرد که آيا او نگران اين موضوع نيست؟

سخنگوي دستگاه ديپلماسي آمريکا گفت که «ما نمي‌خواهيم از يک موضوع(سفر محمد جواد ظريف) نتيجه‌گيري خاصي بکنيم و بگوييم که دولت جديد لبنان به سمت يک جريان خاص متمايل شده است».

او البته ادامه داد که «ما اين واقعيت را تاييد مي‌کنيم که حزب‌الله از دولت جديد لبنان حمايت کرده است اما بايد ببينيم موضعگيري دولت جديد چگونه خواهد بود».

او با تاکيد بر تاثيرگذاري مولفه‌هاي مختلف و پيچيدگي شرايط لبنان، تاکيد کرد که آمريکا خواهان توفيق دولت لبنان در رسيدگي به امور مربوط و محوله است.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html